close

 

 

I have best hot lip and 34D boobs ,am I sexy ?我有的是魔鬼身材,迷人的厚唇~可不要燒死我哦~~

 

 

 

 

Hi,Honey,I waiting u so long ,why not yet come ?我神奇的化裝术有没有电刭你呢,來抱抱嘛~我不暴力,我不嗜血~_

 

 

 

 

 

Hi,boy ,don't be shy ,I won't bite you..親親我吧,我那麽可爱,不要殺我好嗎?

 

 

 

 

I hunger your love ,please love me..美腿清凉好看吧?你忍心把我吃下?

 

 

Hi,man,Tonight i belong to u..我也有善良的一面,何必趕尽殺绝呢?

 

 

 

 

I like the strong man,as u,honey..我跟你們-樣,需要爱~需要呼吸的空間~

 

 

 

 

Dont just see ,please touch me..HiHi同樣皮肉同样血,你打我我同樣會痛的哦~~

 

 

 

 

 We can sleep together if u wish.我子孫的脑袋都給你們吃光光了,我還不想死,我的身体給你吧,放过我好嗎?

 

 

I am so sexy right? Babe..我雖然多毛,可是我很温柔,真的要拨我的皮毛嗎?

 

 

What u want treat me,u can do it now.你吃肉我吃你是理所當然的事~何必怪我呢?

 

 

 

Don't pity me,come to hold me..please..我也有可爱的地方,不需整天喊打喊殺吧?

 

 

 

 

I know u must pround of me....我們也有家人同族也不是和你們沒有分别嗎~

 

 

 

 

-Honey ,please come to chase me,catch me and huge me.我們也會怕,我們巳經尽一切可能远远避開你们的屠殺,你們何時才能停下來呢?還是根本沒想过~唉~~~~~~

 

 

 

 

This is the most hottest bikini in this year ,may I beauty?本是共同生命体,相啃何需太急呢?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    千神目 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()